CN APM SA Constanta initiaza o procedura de consultare a pietei, in vederea achizitionarii de Servicii de asigurari medicale private pentru personalul CN Administratia Porturilor Maritime SA Constanta.
OBIECT, DESCRIERE, TERMENE
OBIECT CONSULTARE
Obiectul consultarii il constituie obtinerea unor informatii necesare finalizarii caietului de sarcini aferent achizitionarii de Servicii de asigurari medicale private pentru personalul CN Administratia Porturilor Maritime SA Constanta, conform cerintelor tehnice prevazute in caietul de sarcini atasat si in anexele aferente acestuia.
Avand in vedere gradul ridicat de complexitate tehnica pe care il cuprinde caietul de sarcini, procesul de consultare a pietei se va desfasura in vederea identificarii unei potentiale solutii tehnice care sa ne permita achizitionarea serviciilor de asigurari voluntare de sanatate si identificarea altor informatii utile care vor putea fi folosite la elaborarea documentatiei de achizitie, folosind cunostintele si experienta operatorilor economici care actioneaza pe piata relevanta.
DESCRIERE
Achizitia serviciilor de asigurari voluntare de sanatate pentru personalul CN Administratia Porturilor Maritime SA Constanta, solicitate in caietul de sarcini destinat consultarii de piata, are in vedere acoperirea riscurilor prezentate, in conditiile tehnice si de calitate precizate.
Serviciile de asigurari voluntare de sanatate pentru personalul CN Administratia Porturilor Maritime SA Constanta trebuie sa permita acoperirea cu promptitudine a riscurilor, conform cerintelor minime stabilite in caietul de sarcini.
ASPECTE SUSPUSE CONSULTARII
1. Cerinte tehnice specifice pentru acoperirea riscurilor precizate in caietul de sarcini, pornind de la cerintele minime din caietul de sarcini supus consultarii de piata;
2. Documentatia specifica care trebuie pusa la dispozitie de ofertanti pentru a ne asigura ca serviciile de asigurare indeplinesc cerintele minime prevazute in caietul de sarcini;
3. Orice alte informatii/recomandari relevante cu privire la cerintele caietului de sarcini in vederea imbunatatirii acestor cerinte.
Participantii vor preciza care din informatiile furnizate autoritatii contractante au caracter confidential.
MODALITATE DE DESFASURARE:
Agentii economici interesati sa participe la consultarea de piata sunt invitati sa trimita, pana la data de 23.03.2020, pe adresa de email: achizitii@constantza-port.ro informatiile solicitate (in format doc/docx).
Autoritatea contractanta invita agentii economici interesati sa participe la dezbaterea publica din data de 26.03.2020, organizata la sediul acesteia din Constanta, Incinta Port, Gara Maritima.
In cadrul dezbaterii publice, operatorii economici interesati vor avea posibilitatea sa prezinte informatiile comunicate anterior autoritatii contractante sau sa prezinte alte informatii noi relevante. Vor avea loc discutii asupra aspectelor prezentate, dar si asupra modului in care acestea pot fi extinse/adaptate cerintelor specifice ale beneficiarului. Ulterior procesului de consultare, autoritatea contractanta va elabora un caiet de sarcini care va descrie cerintele minime solicitate conform propriilor necesitati.
Autoritatea contractanta va publica rezumatul procesului de consultare a pietei si rezultatul consultarii anterior initierii procedurii de atribuire, respectand normele legale de asigurare a confidentialitatii.
DATA PUBLICARE: 09.03.2020
DATA LIMITA TRANSMITERE PROPUNERI: 23.03.2020
DATA LIMITA CONSULTARE: 31.03.2020
https://www.portofconstantza.com/apmc/portal/vizstire.do?bifa=true&method=showNews&id_stire=17456&tip_stire=1
CN Administratia Porturilor Maritime SA Constanta initiaza o procedura de consultare a pietei, in vederea achizitionarii unui Sistem informatic integrat de management al resurselor companiei si de raportare manageriala
OBIECT CONSULTARE
Obtinerea unor informatii necesare finalizarii caietului de sarcini aferent achizitionarii unui Sistem informatic integrat de management al resurselor companiei si de raportare manageriala conform specificatiilor tehnice.
Procesul de consultare a pietei se va desfasura in vederea identificarii atat a unei potentiale solutii tehnice de implementare, cat si a altor informatii ce vor putea fi folosite la elaborarea documentatiei de achizitie, folosind cunostintele si experienta operatorilor economici care actioneaza pe piata relevanta.
DESCRIERE
CN APM SA isi propune achizitia unui Sistem Informatic pentru managementul resurselor companiei si elemente de raportare manageriala.
Obiectivele specifice urmarite in acest proiect constau in implementarea unui sistem informatic integrat de tip ERP, a unei solutii de raportare manageriala si a unor aplicatii specifice activitatii portuare.
ASPECTE SUSPUSE CONSULTARII:
– Specificatiile tehnice minime incluse in caietul de sarcini si solutii tehnice care pot asigura indeplinirea acestora
– Specificatii tehnice minime necesare integrarii solutiei informatice cu alte sisteme (ex. SIIP si Port Community System) sau extinderii functionalitatilor
– Estimarea pretului total de implementare a sistemului precum si Pretul echipamentelor hardware, pretul Licentierii solutiei (Licente de baza), Pretul serviciilor de implementare, Pretul suportului anual precum si pretul serviciilor post-implementare;
– Estimarea duratei de implementare, pe fiecare etapa, precum si durata totala;
– Estimarea resurselor necesare pentru implementare;
– Cerinte privind personalul ofertantului (experti) implicat in realizarea proiectului
– Cerinte pentru managementul de proiect
– Orice alte informatii/recomandari relevante cu privire la cerintele caietului de sarcini in vederea imbunatatirii acestor cerinte.
Participantii vor preciza care din informatiile furnizate autoritatii contractante au caracter confidential.
MODALITATE DE DESFASURARE:
Agentii economici interesati sa participe la consultarea de piata sunt invitati sa trimita, pana la data de 20.03.2020, pe adresa de email achizitii@constantza-port.ro, informatiile supuse consultarii (in format doc/docx). Persoana de contact: Silvia Braileanu.
Autoritatea contractanta invita operatorii economici interesati sa participe la dezbaterea publica din data de 25.03.2020, ora 10.00, organizate la sediul acesteia din Constanta, Incinta Port, Gara Maritima. In cadrul dezbaterii publice, operatorii economici interesati vor avea posibilitatea sa prezinte informatiile comunicate anterior autoritatii contractante sau sa prezinte alte informatii noi relevante. Vor avea loc discutii asupra functionalitatilor prezentate, dar si asupra modului in care acestea pot fi extinse/adaptate cerintelor specifice ale beneficiarului. Ulterior procesului de consultare, autoritatea contractanta va elabora un caiet de sarcini care va descrie functionalitatile solicitate conform propriilor necesitati.
Autoritatea contractanta va publica rezumatul procesului de consultare a pietei si rezultatul consultarii anterior initierii procedurii de atribuire, respectand normele legale de asigurare a confidentialitatii.
DATA PUBLICARE: 06.03.2020
DATA LIMITA TRANSMITERE INFORMATII DE CATRE OPERATORII ECONOMICI: 20.03.2020
DATA CONSULTARE PUBLICA: 25.03.2020, ora 10.00.
DATA LIMITA DE CONSULTARE: 31.03.2020.
https://www.portofconstantza.com/apmc/portal/vizstire.do?bifa=true&method=showNews&id_stire=17455&tip_stire=1
Constanța Port Business Association solicită Companiei Naționale “Administrația Porturilor Maritime” S.A. Constanța respectarea dispozițiilor legale și aplicarea regulamentului Portuar într-un mod corect, imparțial, concurențial și benefic pentru toți operatorii economici ce își desfășoară activitatea pe platforma portuară
Atasamente
Proiect de Hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2020 al Companiei Naţionale „Administraţia Porturilor Maritime” – S.A. Constanţa
Data publicării: 02.03.2020
Data limită pentru primirea de propuneri/observaţii: 13.03.2020
Grup ţintă
Toate persoanele fizice sau juridice interesate pot transmite propuneri/opinii/sugestii cu privire la proiectul de act normativ.
Scurta descriere a reglementării:
Bugetul de venituri şi cheltuieli al Companiei Naţionale „Administraţia Porturilor Maritime” – S.A. Constanţa pe anul 2020 a fost elaborat având în vedere:
– prevederile art.21 alin.(5) din Legea nr.500/2002 privind finantele publice;
– prevederile Legii nr. 5/2020 a bugetului de stat pe anul 2020 privind creditele bugetare alocate de la bugetul de stat;
– prevederile O.M.F.P. nr.3818/2019 privind aprobarea formatului şi structurii bugetului de venituri şi cheltuieli;
– prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unităţile administrativ-teritoriale sunt acţionari unici ori majoritari sau deţin direct ori indirect o participaţie majoritară, aprobată cu completări prin Legea nr. 47/2014, cu modificările şi completările ulterioare.
În bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2020 sunt programate venituri totale cu o creștere, față de realizările anului precedent, cu 7,76%, a cheltuielilor totale cu o creștere cu 11,13%, compania programând un profit brut de 113.510,00 mii lei.
Cheltuielile de natură salarială au fost stabilite cu respectarea prevederilor art.48 alin.(1) lit.d. din Legea nr. 5/2020 a bugetului de stat pe anul 2020.
Compania nu a înregistrat în anul 2019 și nu programează în anul 2020 plăți restante.
http://www.mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/2815-hg02032020de
Atasamente
Consultare Publica MT – Proiect HG – aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2020 al Companiei Naţionale „Administraţia Canalelor Navigabile” – S.A.
Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2020 al Companiei Naţionale „Administraţia Canalelor Navigabile” – S.A., aflată sub autoritatea Ministerului Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor
Data publicării: 21.02.2020
Data limită pentru primirea de propuneri/observaţii: 04.03.2020
Grup ţintă
Toate persoanele fizice sau juridice interesate pot transmite propuneri/opinii/sugestii cu privire la proiectul de act normativ.
Scurta descriere a reglementării:
Bugetul de venituri şi cheltuieli al Companiei Naţionale „Administraţia Canalelor Navigabile” – S.A. pe anul 2020 a fost elaborat având în vedere:
– prevederile art.21 alin.(5) din Legea nr.500/2002 privind finantele publice;
– prevederile Legii nr. 5/2020 a bugetului de stat pe anul 2020 privind creditele bugetare alocate de la bugetul de stat;
– prevederile O.M.F.P. nr.3818/2019 privind aprobarea formatului şi structurii bugetului de venituri şi cheltuieli;
– prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unităţile administrativ-teritoriale sunt acţionari unici ori majoritari sau deţin direct ori indirect o participaţie majoritară, aprobată cu completări prin Legea nr. 47/2014, cu modificările şi completările ulterioare.
În bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2020 sunt programate venituri totale cu o creștere, față de realizările anului precedent, cu 19,83 %, a cheltuielilor totale cu o creștere cu 19,44 %, compania programând un profit brut de 3.453,95 mii lei.
Compania nu a înregistrat în anul 2019 și nu programează în anul 2020 plăți restante.
Cheltuielile de natură salarială au fost stabilite cu respectarea prevederilor art.48 alin.(1) lit.c. din Legea nr. 5/2020 a bugetului de stat pe anul 2020 și a:
reîntregirii acestora, pentru întregul an 2020, determinate ca urmare a acordării unor creșteri salariale în anul 2019, cu suma de 273,11 mii lei.
creșterea câștigului mediu brut pe salariat datorată majorării salariului de bază minim brut pe economie garantat în plată, cu suma de 28,14 mii lei.
http://www.mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/2795-hg21022020de
Atasamente
Anunt Licitatie publica CN APMC – inchiriere parcele de teren domeniu public
Anunt licitatie publica deschisa cu strigare – inchiriere parcele de teren domeniu public
Vineri, 14 februarie 2020
Compania Nationala Administratia Porturilor Maritime SA Constanta organizeaza licitatie publica deschisa cu strigare pentru atribuirea contractelor de inchiriere pentru urmatoarele parcele de teren domeniu public:
1. Parcela 6, Port Constanta Nord zona Midia – face parte din categoria de teren apartinand infrastructurii de transport naval mentionata la art. 2 lit. a din Ordinul Ministrului Transporturilor 1286/2012, respectiv este teren neamenajat, cu o suprafata de 27.765 mp, situat in Portul Constanta zona Midia.
Pretul de pornire a licitatiei este: 0,43 lei/mp/luna (exclusiv TVA).
Activitatea ce va fi desfasurata pe parcela inchiriata: activitati comerciale/industriale.
Durata contractului de inchiriere: 10 (zece) ani, cu posibilitatea prelungirii conform prevederilor legale in vigoare.
2. Parcela 31, Port Constanta Sud – face parte din categoria de teren apartinand infrastructurii de transport naval mentionata la art. 2 lit. b din Ordinul Ministrului Transporturilor 1286/2012, respectiv este teren amenajat partial cu platforma beton (in suprafata de 130 mp) si cladire birouri (in suprafata de 86 mp), cu o suprafata totala de 282,21 mp, situata in Portul Constanta Sud.
Pretul de pornire a licitatiei este: 14,89 lei/mp/luna (exclusiv TVA).
Activitatea ce va fi desfasurata pe parcela inchiriata: activitati comerciale/industriale.
Durata contractului de inchiriere: 5 (cinci) ani, cu posibilitatea prelungirii conform prevederilor legale in vigoare.
3. Parcela 51, Port Constanta Nord – face parte din categoria de teren apartinand infrastructurii de transport naval mentionata la art. 2 lit. a din Ordinul Ministrului Transporturilor 1286/2012, respectiv reprezinta teren neamenajat, are o suprafata de 11.241 mp si este amplasata in Portul Constanta, sector Nord.
Pretul de pornire a licitatiei este: 1,00 lei/mp/luna (exclusiv TVA).
Activitatea ce va fi desfasurata pe parcela inchiriata: activitati de incarcare-descarcare nave si depozitare marfuri, cat si alte activitati comerciale/industriale.
Durata contractului de inchiriere: 10 (zece) ani, cu posibilitatea prelungirii conform prevederilor legale in vigoare.
4. Parcela 339, Port Constanta Nord – face parte din categoria de teren apartinand infrastructurii de transport naval mentionata la art. 2 lit. a din Ordinul Ministrului Transporturilor 1286/2012, respectiv este teren neamenajat, are o suprafata de 9.843 mp, are iesire la Dana de Gabare Sud si este amplasata in Portul Constanta, sector Nord.
Pretul de pornire a licitatiei este: 1,70 lei/mp/luna (exclusiv TVA).
Activitatea ce va fi desfasurata pe parcela inchiriata: activitati comerciale/industriale.
Durata contractului de inchiriere: 10 (zece) ani, cu posibilitatea prelungirii conform prevederilor legale in vigoare.
Data limita pentru solicitarea clarificarilor este 19.02.2020 ora 16:00. Perioada de raspuns la clarificarile formulate este 20 – 25.02.2020, ora 16:00.
Ofertele pot fi depuse la sediul CN APM SA (Registratura, camera 10), in perioada 26.02. – 02.03.2020 ora 16:00.
Licitatia de atribuire se va desfasura la sediul CN APM SA din Gara Maritima, Sala mica, parter, in data de 06.03.2020, ora 10:00.
In situatia in care la licitatia de atribuire se prezinta un singur ofertant, aceasta se va repeta in data de 20.03.2020 ora 10:00. In acest caz, data limita pentru solicitarea clarificarilor este 10.03.2020 ora 16:00, perioada de raspuns la clarificari este 11 – 12.03.2020 ora 16:00, iar perioada de depunere a ofertelor este 13 – 17.03.2020 ora 16:00.
Mai multe detalii gasiti in sectiunea Licitatii.
https://www.portofconstantza.com/apmc/portal/vizstire.do?bifa=true&method=showNews&id_stire=17395&tip_stire=1
Anunt Licitatie publica CN APMC – inchiriere parcele de teren domeniu public
Anunt licitatie publica deschisa cu strigare – inchiriere parcele de teren domeniu public Miercuri, 12 februarie 2020
Compania Nationala Administratia Porturilor Maritime SA Constanta organizeaza licitatie publica deschisa cu strigare pentru atribuirea contractelor de inchiriere pentru urmatoarele parcele de teren domeniu public:
1. Parcela 27, Port Constanta Nord – face parte din categoria de teren apartinand infrastructurii de transport naval mentionata la art. 2 lit. b din Ordinul Ministrului Transporturilor 1286/2012, respectiv este teren amenajat cu cladire Tomitana apartinand CN APM SA, are o suprafata de 29,14 mp si este amplasata in Portul Constanta, sector Nord.
Pretul de pornire a licitatiei este: 18,33 lei/mp/luna (exclusiv TVA).
Activitatea ce va fi desfasurata pe parcela inchiriata: activitati comerciale/industriale.
Durata contractului de inchiriere: 2 (doi) ani, cu posibilitatea prelungirii conform prevederilor legale in vigoare.
2. Parcela 37, Port Constanta Nord – face parte din categoria de teren apartinand infrastructurii de transport naval mentionata la art. 2 lit. b din Ordinul Ministrului Transporturilor 1286/2012, respectiv este teren amenajat cu platforma apartinand CN APM SA, are o suprafata de 50 mp si este amplasata in Portul Constanta, sector Nord.
Pretul de pornire a licitatiei este: 5,16 lei/mp/luna (exclusiv TVA).
Activitatea ce va fi desfasurata pe parcela inchiriata: activitati comerciale/industriale.
Durata contractului de inchiriere: 5 (cinci) ani, cu posibilitatea prelungirii conform prevederilor legale in vigoare.
3. Parcelele 21.1 si 21.2, Port Constanta Nord – fac parte din categoria de teren apartinand infrastructurii de transport naval mentionata la art. 2 lit. a din Ordinul Ministrului Transporturilor 1286/2012, respectiv reprezinta teren neamenajat, au o suprafata totala de 98 mp (P 21.1 – 80 mp, P 21.2 – 18 mp) si sunt amplasate in Portul Constanta, sector Nord.
Pretul de pornire a licitatiei este: 3,73 lei/mp/luna (exclusiv TVA), pret inchiriere teren.
Activitatea ce va fi desfasurata pe parcela inchiriata: activitati comerciale/industriale.
Durata contractului de inchiriere: 5 (cinci) ani, cu posibilitatea prelungirii conform prevederilor legale in vigoare.
4. Parcelele 300, 301 si 302 Port Constanta Nord – fac parte din categoria de teren apartinand infrastructurii de transport naval mentionata la art. 2 lit. b din Ordinul Ministrului Transporturilor 1286/2012 si au suprafata totala de 691 mp, fiind amplasate in Portul Constanta, sector Nord.
Parcela P 300 este zona cu pamant vegetal cu o suprafata de 450 mp, imprejmuita partial cu gard de plasa.
Parcela P 301 este teren amenajat pe intreaga suprafata cu padoc de caini, aflat in proprietatea CN APM SA, cu o suprafata de 156 mp.
Parcela P 302 este teren in suprafata de 85 mp, amenajat cu cladire Post Control Vizitatori pe o suprafata de 80,65 mp.
Pretul de pornire a licitatiei este: 13,59 lei/mp/luna (exclusiv TVA).
Activitatea ce va fi desfasurata pe parcela inchiriata: activitati comerciale/industriale.
Durata contractului de inchiriere: 5 (cinci) ani, cu posibilitatea prelungirii conform prevederilor legale in vigoare.
Data limita pentru solicitarea clarificarilor este 14.02.2020 ora 16:00. Perioada de raspuns la clarificarile formulate este 17 – 19.02.2020, ora 16:00.
Ofertele pot fi depuse la sediul CN APM SA (Registratura, camera 10), in perioada 20 – 24.02.2020 ora 16:00.
Licitatia de atribuire se va desfasura la sediul CN APM SA din Gara Maritima, Sala mica, parter, in data de 28.02.2020, incepand cu ora 10:00.
In situatia in care la licitatia de atribuire se prezinta un singur ofertant, aceasta se va repeta in data de 13.03.2020 ora 10:00. In acest caz, data limita pentru solicitarea clarificarilor este 03.03.2020 ora 16:00, perioada de raspuns la clarificari este 04 – 05.03.2020 ora 16:00, iar perioada de depunere a ofertelor este 06 – 10.03.2020 ora 16:00.
Terenuri amenajate/neamenajate
Licitatie publica deschisa cu strigare – inchiriere parcele teren domeniu public amenajat cu suprastructura
Loc desfasurare licitatie: CN APM SA Constanta, Incinta Port, Gara Maritima | Persoana de contact: Banica Raluca
Data de desfasurare: Vineri, 28 februarie 2020, 10:00 | Telefon contact: 0241-602199
E-mail contact: rbanica@constantza-port.ro
Anunt inchiriere parcele 300-302
Plan parcela 300
Plan parcela 301
Plan parcela 302
Licitatie publica deschisa cu strigare – inchiriere parcele de teren domeniu public
Loc desfasurare licitatie: CN APM SA Constanta, Incinta Port, Gara Maritima | Persoana de contact: Banica Raluca
Data de desfasurare: Vineri, 28 februarie 2020, 10:00 | Telefon contact: 0241-602199
E-mail contact: rbanica@constantza-port.ro
Anunt inchiriere parcele de teren domeniu public
Plan parcela 27 Port Constanta Nord
Plan parcela 37 Port Constanta Nord
Plan parcelele 21.1 si 21.2 Port Constanta Nord