Comvex S.A.

Comvex S.A.

Date de contact

  • Incinta Port, Dana 80-84, 900900
  • Telefon: 0241 639016
  • Fax: 0241 639010
  • Email: office@comvex.ro
  • Website: www.comvex.ro

Date de identificare

  • Reprezentant: Viorel Panait (Director General)
  • CUI: 1909360
  • Nr. Reg. Com: J13/622/1991

COMVEX a fost fondată în 1991 și de atunci a devenit cel mai mare terminal de manipulare a materiilor prime în vrac din regiunea Mării Negre. Terminalul se întinde pe o suprafață de 700.386 metri pătrați în Portul Constanța, danele 80-84 cu o lungime totală de 1.400 m cu adâncimi de la 12,5 m (dana 84) la 18,5 m (dana 80) și poate găzdui nave capesize.

Poziția geografică a terminalelor face foarte ușor accesul la rețeaua navigabilă, precum Canalul Dunăre-Marea Neagră-Dunăre-Rhin-Main, care circulă practic în toată Europa.

COMVEX operează în prezent două terminale, unul specializat în descărcarea, depozitarea și expedierea mărfurilor solide în vrac precum minereu de fier, cărbune, bauxită, cocs, clincher, fiind singurul din zona Back Sea unde se pot opera nave de până la 220.000 dwt. iar al doilea este un terminal de manipulare a cerealelor cu o capacitate de 200.000 mt și, de asemenea, cel mai rapid terminal portuar pentru manipularea cerealelor din Europa.

TERMINALUL DE MINERALE COMVEX

Echipamentul pentru descărcăre este compus din 3 poduri descărcătoare cu graifer de 50 tf capacitate de ridicare unitară si o rată de descărcăre de 2.000 mt/ oră fiecare, ceea ce generează rata zilnică de descărcare de până la 100.000 to/24 de ore.

TERMINAL DE CEREALE COMVEX

Terminalul operează într-o dană adâncă 80 cu o lungime totală de 400 m și poate oferi rate de încărcare a navelor de până la 72.000 la/24 de ore.

Cerealele sunt descărcate din barje, vagoane și camioane și încărcate pe nave și camioane.

Capacitatea de descărcare este de până la 3.200 mt/h, iar capacitatea de încărcare este de până la 3.000 mt/h.

Dispunerea echipamentelor terminale ofera o mare flexibilitate in exploatare, sistemele inchise au avantajul de a nu permite pierderea de marfa (impact financiar pozitiv) si de a creste semnificativ nivelul de siguranta in spatiile inchise, minimizand riscul de accidente.