United Shipping Agency S.R.L.

United Shipping Agency S.R.L.

Date de contact

Date de identificare

  • Reprezentant: Serhan Yardimci (Director General)
  • CUI: 4084594
  • Nr. Reg. Com: J13/2810/1993

United Shipping Agency operează un terminal de cereale modern si performant, construit in danele 31-32-33 ale portului Constanța. Cu aproape 3 milioane de tone de cereale operate prin terminal în 2013, United Shipping Agency a înregistrat un sfert din totalul traficului de cereale prin Portul Constanța.

Terminalul are o locație excelentă în Portul Constanța – el însuși un important portal european pentru exportul de cereale, fiind conectat la coridoarele pan-europene de transport: Coridorul VII prin Canalul Dunăre – Marea Neagră, Coridorul feroviar nr. IV și Coridorul rutier TRACECA.

Terminalul va dispune incepand cu sezonul 2014/2015 de o capacitate de depozitare mărită la 250.000 tone, odata cu punerea in functiune a magaziei de 50.000 tone capacitate, aflată în constructie la dana 30-31 și proiectată ca o extensie a silozului. Împreună cu terminalul din Agigea din dana 102, capacitatea de stocare totală oferită depășește 320.000 tone cereale și sroturi.

Proiectat pentru o înaltă productivitate și flexibilitate maximă a operațiunilor, terminalul este capabil să opereze trei nave simultan (dintre care două Panamax-uri) și poate să recepționeze și să livreze simultan mărfuri din și în orice mijloace de transport – trenuri, camioane, nave și barje. Terminalul dispune de 2 portale ce incarca 1200 tone pe ora fiecare, 5 macarale de cheu a cate 16 tone, echipate cu graifere, 3 buncare pentru descarcare, stații de mostrare automate, rampe de cântărire / descărcare autocamioane și vagoane, uscătoare de mare capacitate pentru condiționarea mărfii . Controlul temperaturii și ventilația în interiorul celulelor silozului asigură cele mai bune condiții de monitorizare și conservare a calității mărfii.

Terminalul asigură cele mai mari rate de încărcare a cerealelor dintre toate terminalele de la porturile Marii Negre. Cea mai mare performanță înregistrată la o nava post Panamax (101,652 tone DWT) a fost de peste 40.000 de tone operate în 24 de ore – marfă încarcată din siloz.
Patru macarale plutitoare cu mobilitate oriunde în portul Constanta asigura transbordul direct al marfurilor vrac din barje în navele maritime, fie separat, fie simultan cu operarea din siloz Cinci barje depozit cu o capacitate totala de 20.000 tone asigură flexibilitate în operare prin posibilitatea depozitarii temporare și / sau transferului de marfă între terminal și nava la orice dana de operare din port, în functie de cerințele beneficiarilor.

Oferim clientilor noștri solutii complete și servicii profesionale. Asigurăm transportul mărfii cu barje pe Dunăre până în portul Constanta, depozitarea mărfii în siloz și apoi încărcarea la nave sau încărcarea în transbord direct din barje cu macarale plutitoare, oferim servicii de agenturare și angajăm nave pentru a transporta cereale catre orice port maritim din lume, toate acestea cu performanțe de neegalat și la prețuri competitive.